SCUDETTO


Longo: Calabria chce podwojenia swoich zarobków w Milanie

17 kwietnia 2024, 12:09, Adam6 Aktualności
Longo: Calabria chce podwojenia swoich zarobków w Milanie

Daniele Longo z CalcioMercato.com informuje, że Milan rozmawia z Davide Calabrią w sprawie przedłużenia wygasającej latem 2025 roku umowy. Kapitan Rossonerich chciałby, aby jego obecna pensja wynosząca 2 miliony euro została podwojona. Jeśli strony doszłyby do porozumienia, wychowanek byłby jednym z najlepiej zarabiających zawodników w klubie. Milan musi zdecydować, czy chce zdobyć się na aż taki wysiłek finansowy dla obrońcy, czy też sprzedać go latem i znaleźć następcę. 



69 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
NuNoiser
NuNoiser
4 lipca 2024, 17:29
3 banki mu się należà i nie ma o czym dyskutować.
0
dejnio
dejnio
17 kwietnia 2024, 23:54
Krzyknął 4 żeby było z czego schodzić, innej opcji nie widzę.
0
M3TR0
M3TR0
17 kwietnia 2024, 23:40
XDDDD

Można iść spać, niczego bardziej zabawnego dzisiaj nie przeczytałem xD.

Panie Dawidku, z całym szacunkiem, ale to powinien Pan jeszcze dopłacać za to, że może Pan tu pracować. Proszę się przestać wydurniać i wrócić na halę, maszyna czeka.
0
#3#6
#3#6
18 kwietnia 2024, 03:31
Śmiesznie to brzmi jak gość z hali rzuca taki komentarz do gościa młodszego od siebie zarabiającego w rok więcej niż Op przez całe życie łącznie xddddd
2
wielki prostownik
wielki prostownik
17 kwietnia 2024, 21:05
Patrząc na formę w obecnym sezonie to powinien raczej zrezygnować z połowy pensji.
0
MilanHomer
MilanHomer
17 kwietnia 2024, 21:41
To jeszcze kilku ancymonów by się znalazło do takiej rezygnacji :)
Maignan, Kjaer, Thiaw i można dołożyć do tego Chukwu, Jovićia, Cheeka.
Dwóch ostatnich poza golami nic nie wnoszą do gry.
Oczywiście Anglik miał dobre momenty, ale to było zanim Pioli zrobił z niego napastnika.
0
DarQ
DarQ
17 kwietnia 2024, 20:40
Calabria kiedyś przeplatał meczyki słabe z przeciętnymi. Teraz miesza dobre z przeciętnymi. Nie jestem pewien czy ma wystarczającą charyzmę kapitańską ale jestem pewien że 4 to za dużo.
0
Orzelek79
Orzelek79
17 kwietnia 2024, 20:39
,,Spotkają się" gdzieś po środku i to kwota która mu się należy.
0
irus6663
irus6663
17 kwietnia 2024, 20:31
:)))))
0
kusniak_22
kusniak_22
17 kwietnia 2024, 20:28
Chce podwojenia, skoczy się na 2.5mln. Calabria to mądry chłopak i wie, że nikt mu tyle nie zapłaci i tak ani w Milanie ani nigdzie więcej, więc koniec końców zgodzi się na takie zarobki.
0
roby45
17 kwietnia 2024, 20:20
Cieniaku ciesz się że możesz reprezentować te barwy
2
Piotrek1899
Piotrek1899
17 kwietnia 2024, 18:45
Tak, oczywiście;) Niektórzy, to by chcieli sukcesów w Milanie, gwiazdy, ale za 1 mln na sezon ;) A najlepiej, żeby wszyscy tu grali charytatywnie. Jak czytam takie wysrywy, że ten ma cztery, tamten lekką ręką dostał podobny kontrakt i to jest bardzo be, to się zastanawiam, czy u piszących wszyscy w domu. Mamy 2024 rok i takie 4 banki na sezon, to jest w tej chwili minimum z minimum dla zawodnika, który cokolwiek znaczy na rynku. Klub chcący się liczyć musi płacić. I nie ma bata. Prędzej, czy później. I nie uważam, by dla wychowanka, kapitana, gracza, który nie raz udowodnił, że jest godzien tej koszulki taka kwota była przesadzona. Zasłużył. Po prostu. Inna sprawa jest z nowymi nabytkami. Nikt tu nie przyjdzie kopać za milion euro. Pulisić, RLC, czy Chukwueze. Każdy z nich jest dobrym grajkiem i takie pieniądze dla nich w dzisiejszych czasach, to jest nic nadzwyczajnego.
2
zbylon
zbylon
17 kwietnia 2024, 18:27
Gdyby pensje w klubie zależały od stażu, to powinien mieć najwyższą. Na szczęście pensje zależą (powinny) od umiejętności, potencjału itd. Nasz Dawidek nigdy z przeciętności nie wyszedł i raczej już nie wyjdzie. Dać mu maks pół bańki podwyżki i jeśli nie zaakceptuje, to odesłać na drzewo. Ciekawe gdzie znajdzie frajera, który da mu te 2 bańki co ma u nas?
2
hyrus13
hyrus13
17 kwietnia 2024, 20:52
W Arabii Saudyjskiej. A później sobie wróci pykać do Fiorentiny, skąd przejdzie do Juve, a wy będziecie sapać, że Milan go oddał lekką ręką :)
0
Nanti
Nanti
17 kwietnia 2024, 18:23
Nie wiem czemu, ale z Włochów w Milanie to jakoś do Calabrii nie mam takiego wielkiego sentymentu jak był do Romka, albo Tonaliego. Chyba nie ten charakter, nie widać go tak bardzo, nie gra zawsze. Na pewno 2x więcej nie ma powodu mu dawać, można trochę więcej.
0
Marios77
Marios77
17 kwietnia 2024, 17:43
Sprzedać? A kto go kupi? A jeżeli już to nie widzę tego żeby gdzieś dostał więcej niż 2 mln
0
marion6660
marion6660
17 kwietnia 2024, 16:49
Czasem zdarzało mu się błysnąć ale obecnie z taką formą jaką prezentuje to może 2,5 mln to wszystko.
1
Jaca23
Jaca23
17 kwietnia 2024, 16:31
Furlani poszalał latem dając lekką ręką po 4 mln netto RLC, Puliemu i Chukwu to teraz będziemy mieli wyższe żądania od innych piłkarzy.

Czy Calabria jest wart takiej pensji? Czysto sportowo na pewno nie.
3
primo2p
17 kwietnia 2024, 16:20
Skończy się gdzieś pośrodku, czyli 3 mln i każdy będzie szczęśliwy. Kropka.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
17 kwietnia 2024, 16:20
To do przewidzenia było po transferach origiego, RLC czy chukwueze że ci co są w klubie już długo a mają mniej niż jakieś odpady na start dostają będą chcieli podwyżki.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2024, 16:28
1
Piotrek1899
Piotrek1899
17 kwietnia 2024, 16:12
Davide, na nic nie licz. Tutejsi księgowi i wszelkiej maści eksperci od czegokolwiek uznali, że nie zasługujesz. Także pakuj manatki i narka z Milanu ;)
1
ksieciunio
ksieciunio
17 kwietnia 2024, 15:52
Nie no za tyle to nie
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
17 kwietnia 2024, 15:10
No ładnie. Davide, proszę Cię. Nie odchodź. Gdzie oni znajdą drugiego takiego wirtuoza? Za swoją wybitną formę, zasługujesz na podwyżkę jak nikt inny.
1
Nefez
Nefez
17 kwietnia 2024, 15:01
Sama wartość kapitana zespołu na poziomie 15 mln euro według transfermarktu już źle o nim świadczy :)
1
lopezito84
lopezito84
17 kwietnia 2024, 14:56
Nigdy mnie nie przekonywał, jest zawsze spóźniony jego wejścia ze skrzydła też nic nie wnoszą, jest ledwo przeciętny, a chciałby zarabiać jak lider. Niech spada do arabów tam mu dadzą ile chce.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
17 kwietnia 2024, 16:19
No tak bo chukwueze czy origi to są liderzy. Nie ma się co dziwić że chce więcej skoro taki przeciętniak jak origi dostał więcej od niego czy chukwueze na starcie. To było do przewidzenia że ci co mają najmniejsze stawki też będą chcieli więcej zarabiać.
0
k__f__c
17 kwietnia 2024, 20:58
Kurde, musiałeś przypominać o Origim, humor popsuty
0
lopezito84
lopezito84
19 kwietnia 2024, 18:42
Potencjał Chukwueze przewyższa potencjał Calabrii o 2 x a o Origim to jak ta tak jak w H. Potterze nie wymawia się.
0
k__f__c
17 kwietnia 2024, 14:54
xD
Wszystko przez Chukwueze
1
Piotrek1899
Piotrek1899
17 kwietnia 2024, 16:14
Otóż to. Samu dostaje tyle, to inni muszą mieć tyle. A ile? No, za dużo;)
0
ba_acm
ba_acm
17 kwietnia 2024, 14:31
Heh. W jego miejsce w przyszłym sezonie powinien grać Jimenez.
3
pijanyroman
pijanyroman
17 kwietnia 2024, 14:29
A niech idzie w pi*du do jakiejś Fiorentiny. Przynajmniej opaskę w końcu zwolni.
3
Von Strauss
Von Strauss
17 kwietnia 2024, 14:25
Przesunąć Calabrię do środka pomocy, wziąć dwóch obrońców (chyba, że Terracciano jako PO jest brany pod uwagę, to przynajmniej jeden) - taki powinien być zamysł na przyszły sezon. Calabria na PO jest przeciętny - ma za to więcej cech by być przynajmniej solidnym zawodnikiem środka pola, zajmującym się destrukcją i rozgrywaniem w tej części boiska.

A wtedy rozmawiać o wysokości pensji (np. w grudniu) - zwłaszcza, że jest jeszcze rok kontraktu a on jest zadeklarowanym Milanistą i kapitanem - więc powinien zrozumieć ;)
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2024, 14:27
0
DarthImpaler
DarthImpaler
17 kwietnia 2024, 16:21
W grudniu to on sobie będzie rozmawiał z innymi klubami. Milan daję różnym wynalazkom 4 mln na starcie więc dlaczego kapitan miałby nie chcieć chociaż tyle zarabiać?
0
ceran1899
ceran1899
17 kwietnia 2024, 14:08
nie sprzedawać! dać 3-3,25 mln z bonusami, pan Kapitan - zawsze pozytywny Davide
2
ósmy
ósmy
17 kwietnia 2024, 14:06
Calabria wywindowal cenę negocjacyjną, doskonale sobie zdając sprawę, że tyle nie ugra. Kwota być może podniesie się w okolice 3 mln. i obie strony będą zadowolone.
Zarząd, bo zatrzyma wychowanka i kogoś, kto łączy jeszcze stary Milan z nowym Milanem.
I Calabria będzie zadowolony, bo żaden klub z Topu we Włoszech nie jest nim zainteresowany na tyle, by płacić mu 3 mln, i wystawiać w podstawie.
3
Rafał0209
Rafał0209
17 kwietnia 2024, 14:04
Jeżeli z nim przedłużymy kontrakt to będziemy z nim już do końca kariery bo nie pomyślimy o kimś lepszym bo Calabria będzie grał bo jest kapitanem. a nie oszukujmy się jest mega przeciętny. przydałby się ktoś lepszy na prawej stronie.
0
Diavo
Diavo
17 kwietnia 2024, 13:57
Zagrał vabank, widzi, że już więcej się nie rozwinie, osiągnął swój maksymalny poziom i jeśli nie teraz to już nigdy nie wywalczy takiej kasy, miłość do klubu zeszła na drugi poziom, teraz walczy o swoją przyszłość.
Reasumując klub nie da mu takiej podwyżki, a prędzej będzie szukać PO.
2
ceran1899
ceran1899
17 kwietnia 2024, 14:10
"miłość do klubu zeszła na drugi poziom" ... jezuu

to jest praca człowieku, można coś/ kogoś kochać i chcieć być docenionym zarazem!
4
Starosta
Starosta
17 kwietnia 2024, 15:01
Masz kupionego PO w zimie z Hellasu.
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
17 kwietnia 2024, 13:56
Trzeba pamietac ze Calabria jest wychowankiem, co wzmacnia jego pozycje negocjacyjna z Milanem z powodu zasad o rejestracjach zawodnikow.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2024, 13:58
3
AC Kamil
AC Kamil
17 kwietnia 2024, 14:07
Z drugiej strony klub może odpowiedzieć, że gra w Milanie tylko dlatego że jest jego wychowankiem. W innym wypadku zostałoby mu jakieś Torino czy Monza.
1
paradyszek
paradyszek
17 kwietnia 2024, 13:51
Gdyby każdy mecz grał przeciwko Chwiczy Kwaracchelii to ok, w żadnym innym wypadku. Il Capitano czas opuścić statek.
2
xKaka
xKaka
17 kwietnia 2024, 13:19
Sprzedać do pl za ponad 30milionów, może ktoś się nabierze
0
fristajlos
fristajlos
17 kwietnia 2024, 13:14
Spotkać się w połowie drogi. 3 mln i każdy zadowolony.
6
House_vol.2
House_vol.2
17 kwietnia 2024, 12:53
Jakiś Longo Bombo napisał plotkę, a wy jedziecie po biednym Davide. Współczesne dziennikarstwo tylko napędza hejt. Tylko 10% takich doniesień, okazuję się prawdą, także zluzujcie.
4
The Legend
The Legend
17 kwietnia 2024, 13:05
Dokładnie, ale jak widać tego typu ściek działa, więc jest nagminnie i z premedytacją powielany.

Dobre są też "artykuły" (a raczej notki) typu "przewidywane składy wg xxx" i szambo w komentarzach pod spodem

a później nastaje dzień meczowy i wychodzi zupełnie inny skład.
3
serginho83
17 kwietnia 2024, 13:07
Czy to na pewno plotka? Jeszcze się nie dogadali, więc coś może być na rzeczy...a jeżeli to prawda, to Calabria chyba na głowę upadł, 4 mln za taką przeciętną grę...
0
The Legend
The Legend
17 kwietnia 2024, 13:20
Twierdzisz, że upadł na głowę? Przychodzi jakiś no name Czukwueze i czerstwy Loftus Dzik i na dzień dobry dostają od szefa 4m (po podatku) na rękę i kontrakt na 4-5 lat. Dlaczego podstawowy zawodnik, kapitan i wychowanek, miałby nie żądać tyle samo?
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2024, 13:20
8
serginho83
17 kwietnia 2024, 15:17
Bo jest zwyczajnie przeciętnym zawodnikiem, brak powołań do kadry nie bierze się z niczego ;) poza tym to jeden z problemów Milanu, że taki zawodnik gra w podstawowym składzie i jeszcze jest kapitanem...
2
Shevc
Shevc
17 kwietnia 2024, 12:44
Jeśli ma 2 mln netto to przy 50% podatku jestem jak najbardziej za żeby mu dać podwyżkę do 4 mln brutto :D
0
KosaX
KosaX
17 kwietnia 2024, 12:43
Szczerze to Florenzi daje wiecej od niego,okej Calabria moze w niskiej obronie radzi sobie calkiem niezle ale jak dostaje szybszego skrzydlowego to on nie istnieje…W ataku tez nie za wiele daje,a wczesniej wspomniany Florek chociaz ma swietne dorzuty.
1
The Legend
The Legend
17 kwietnia 2024, 13:11
http://tiny.cc/guusxz

Tak,
Florenzi to kozak, pokazał swój kunszt np w ostatnim meczu ze spadkowiczem.
3
Sebolinho10
Sebolinho10
17 kwietnia 2024, 13:47
Bez przesady. Florenzi w tym sezonie to parodia piłkarza.
2
Gerada
Gerada
17 kwietnia 2024, 16:21
Florenzi jest wolniejszy, słabszy fizycznie i słabiej broni. Stopę wydaje się, że ma faktycznie dobrze ułożoną jak się na to patrzy ale ma 0,13 asysty na 90 minut, podczas gdy Calabria ma... 0,13 asysty na 90 minut... xA mają również zbliżony... I ogólnie, pomijając subiektywną niechęć do kapitana, to Davide nie odstaje jakoś mocno w grze do przodu od Florenziego, a pod względem dynamiki i obiegów moim zdaniem go przerasta, a także lepiej wygląda we współpracy z Pulisicem...
0
sharakmilanista
sharakmilanista
17 kwietnia 2024, 12:42
hahaha dobre :D
0
Rogo1989
Rogo1989
17 kwietnia 2024, 12:37
Gość jest tak czerstwy, że te 2 miliony co ma teraz to i tak za dużo. Z jego strony nie ma żadnego zagrożenia, no chyba, że pod własną bramką.
5
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
17 kwietnia 2024, 12:36
1 kwietnia już był.
1
ACMarek
ACMarek
17 kwietnia 2024, 12:31
Za te dostawianie kikuta przy wrzutkach 4mln? Dziekujemy.
2
Gieno
Gieno
17 kwietnia 2024, 12:24
Jeżeli tak to ja temu Panu dziekuje bo Calabria to jest średniak i najlepiej go sprzedac
0
patoo_07
patoo_07
17 kwietnia 2024, 12:23
Wypowiedzenie może co najwyżej dostać.
0
answerreck
answerreck
17 kwietnia 2024, 12:19
Bez jaj.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
17 kwietnia 2024, 12:18
Podwyżka? Może. Ale na pewno nie taka. Chłop jest średni i średni pozostanie. Nam potrzeba lepszego prawego obrońcy, a nie dwukrotnej podwyżki dla średniego Calabrii. Jeśli nie będzie chciał przedłużyć na warunkach oferowanych przez Milan, to sprzedać/puścić za darmo (choć szkoda by było, bo wychowanek, więc ładna plusvalenza mogłaby wpaść), a na jego miejsce kupić porządnego prawego obrońcę, który na wysokim poziomie zagra więcej, niż 3-4 mecze w sezonie. Lepszych od Calabrii prawych obrońców, i to w rozsądnych pieniądzach, jest całkiem sporo na rynku. Chłop nawet w Serie A nie jest w topie, a co dopiero, jeśli mówimy o Europie.
Edytowano dnia: 17 kwietnia 2024, 12:18
0
DarthImpaler
DarthImpaler
17 kwietnia 2024, 16:26
I najlepiej kupić jakiegoś francuza no name dać mu 4 mln i zapłacić za niego 40 mln. Dlaczego miało by to się nie udać? Przecież będzie taniej niż dać wychowankowi podwyżkę.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
17 kwietnia 2024, 18:17
W którym miejscu napisałem o jakimś francuskim noname z pensją 4 mln i kosztem transferu 40 mln? Jeśli mnie wzrok nie myli, to napisałem o lepszym bocznym obrońcy od Calabrii, a są tacy również we Włoszech i aktualnie sprowadzanie zawodników z zagranicy nie ma korzyści, bo niższy podatek został zlikwidowany.
1
Mailand_91
Mailand_91
17 kwietnia 2024, 12:14
A kibice chcą podwojenia formy Calabrii
11
kamilus
kamilus
17 kwietnia 2024, 12:23
Nawet to by raczej nie uzasadniało 4 mln rocznie.
1
Vol'jin
17 kwietnia 2024, 12:13
ten sam L:ongo a raczej głos ludu pisze, że Pioli robi out i za niego przyjść ma trener z zagranicy ;] Tylko to brzmi jak masło maślane bo równie dobrze może być to trener z przeszłosćią w Serie A niejaki "maślak" Paolo Fonseca ;]
1
plotek
17 kwietnia 2024, 12:11
x i D
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się